Tuesday, January 3, 2017

Mula 2017

Alhamdullilah masuk sudah tahun 2017.

dan seperti biasa pada 2 Januari bertambah pula umurku.

dan 3 Jan bermula sesi persekolahan.

Harapan saya supaya dapat mempertingkatkan solat dan ibadat, dapat menjaga pemikiran dan  pancaindera, diberi kesihatan yang berpanjangan.

Seriously, saya cuak untuk memasuki 2017 sebab tahun ini saya wajib pulun habiskan master, saya conquer subjek fizik dan sains menengah atas, saya memegang beberapa jawatan penting di sekolah. Bertambah tanggungjawab. dan Alhamdulllilah, apabila umur bertambah maka bertambahlah doa perihal jodoh,. aminkan saja..hehhe

I think i will start seriuos in pencarian jodoh cause nak pindah balik Melaka! However saya takut untuk memanjang perhubungan. Men, please get me out from that fear.

Last nak cakap.. Terima kasih atas birthdays' doa and wishes ..sungguh saya terlalu dahagakan doa kalian. alhamdullilah. Yang best kali ni siap dapat video nyanyi bagai..hahhaha Love you all.

No comments:

Post a Comment